A nagy kavarodás - 5.0 -re értékelve 5 -ből 1 vote

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Sziasztok! Engem Zsófinak hívnak. 11 éves vagyok és most kezdtem az ötödik osztályt. Elmesélem nektek az idei nyaralásom történetét. Hol is kezdjem?

Utolsó tanítási napon mindig a szobám küszöbére állok, meglódítom a táskám és bedobom az ágyra. Közben azt kiabálom: - Vakáció!!! Aztán jöhetnek a nagy alvások, lustálkodások, barátnőzések, strandolások stb. Gyorsan teltek a hetek. Júliusban nagy szülinapi bulim is volt. Aztán elérkezett az augusztus.

Kirándulás a Lelenc tanyára - 5.0 -re értékelve 5 -ből 2 szavazat alapján

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Sziasztok Krefiti olvasók és szavazók! Április 19-én a legjobb kirándulásban volt részünk: elmehettünk a Lelenc tanyára. Amikor odaértünk, sok-sok kedves néni és bácsi fogadott minket, egy asztalhoz kísértek minket reggelizni. Isteni finom kalácsot, lekvárt és még kakaót is kaptunk. Eközben Anna néni elmesélte nekünk az állattartás helyes módját a tanya „életét”. 10 éve végeznek kutyamentő tevékenységet. Az egyesület évek óta keresi a kutyáknak a megfelelő helyet, családot. Évente sok-sok kutyát kitesznek az utcára, amit nem szabadna. Sokan helytelenül tartják az állatokat.

Kisdiák a Nagyvilágban - Bécs - 5.0 -re értékelve 5 -ből 2 szavazat alapján

Cats

Azt mondják, hogy Bécs gyönyörű, most én is saját szemmel győződtem meg erről. Ugyanis egyik karácsonyi ajándékom az volt, hogy december 17-én elutazhattunk Bécsbe.
Előző este nagy izgalommal pakoltam be a szükséges dolgokat a hosszú buszozásra. Hajnal 4-kor indultunk Debrecenből egy emeletes busszal. Útközben elaludtam, mert még sötét volt, de mikor kivilágosodott, gyönyörködtem a tájban. Bécsben először busszal, aztán gyalog tettünk egy túrát az idegenvezetővel.

Londonban jártam - 5.0 -re értékelve 5 -ből 1 vote

London8

Iskolánkban minden második évben lehetőségünk nyílik arra, hogy egy hétre Londonba utazzunk. Így volt ez 2008-ban is, de azóta is szép emlék.
Március 15-én 32 fős csapatunk útra kelt. Két napon át buszoztunk. Közben azért megálltunk Passauban, Doverben és Canterburyben. Késő délután fáradtan, de izgatottan érkeztünk meg Londonba, ahol már vártak ránk vendéglátóink. Egy barátságos kertvárosban kaptunk szállást az erre vállalkozó családoktól. Mi egy idős házaspárnál szálltunk meg, ráadásul hasznosíthattuk az akkori angoltudásunkat is, sokat beszélgettünk.

Budapesti Kaland - 5.0 -re értékelve 5 -ből 1 vote

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Minden nyolcadikos a ballagáson és a végzős bulikon kívül csak arra szokott várni, hogy eljöjjön a budapesti kirándulás ideje. Ez az út általában zökkenőmentes és olyan, mint minden más osztálykirándulás, de mégis kicsit más. Na, az idei igazán kalandosra sikeredett.

Fantasztikus nyaralás a Balatonnál… - 5.0 -re értékelve 5 -ből 1 vote

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Idén nyáron barátnőmmel úgy döntöttünk elmegyünk nyaralni, egyfajta ünneplésként, hiszen évvégén sikeres érettségi vizsgát tettünk. Szerencsésen el is foglaltuk Balaton menti szálláshelyünket, majd miután kipakoltunk, és az ebédkészítés is megtörtént, nem nagyon tudtunk mit kezdeni magunkkal, mivel az időjárás sem nekünk kedvezett. Úgy döntöttünk lehívjuk magunkhoz két barátunkat. Akkor még nem is sejtettük mekkora kalandban lesz részünk. Estére akkora volt a hangulat, hogy majd megpukkadtunk a sok nevetéstől. Beszélgettünk, bohóckodtunk, csupa olyan dolgot csináltunk, amit egy kisebb baráti társaság tehet egy fantasztikus nyaralás alkalmával. Ekkor még nem is gondoltam volna, hogy ez az igencsak unalmasnak induló kikapcsolódás talán új szerelmet is hozhat. Bálinttal ugyanis annyira egy rugóra járt az agyunk, hogy rögtön tudtuk, ennek lesz folytatása a kiruccanás után is. Azóta egy pár vagyunk, és terveink szerint a következő, nyaralást is ugyanezzel a nagyszerű csapattal töltjük majd el közösen.

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Safari

Sp5

Hosszú évekkel ezelőtt megismertem egy spanyol autóversenyzőt és a barátait, akik nagyon kedvesek, és mindannyian nagyon szeretik a versenyzést és a gyerekeket is. Ezért aztán közösen elhatároztuk, hogy nyitunk erre a nyárra egy gokart tábort náluk, Spanyolországban. Végre elmondhatjuk, hogy megvan mindenünk hozzá: hatalmas, öt szobás apartman, közel a tengerparthoz, gokart pálya kitűnő gokartokkal, profi tanárok (akik valamikor versenyzők voltak, vagy még ma is azok), kedves magyar kísérők, nyelvtanárok és tolmácsok. Egyetlen dolog hiányzik még: a résztvevők hada.

Pengir Hird600x87

Üzenőfal

Sanawe - 08:02

:D

krefiti - 17:25

Bátran lehet osztani, lájkolni is!

kopoalexandra - 16:47

V

krefiti - 12:34

Egy kis emlékeztető: saját alkotással lehet felkerülni a magazinra. Lehet szavazni, osztani és minden hónap elején nyerni!

krefiti - 12:05

Várjuk ám a szavazatokat is az alkotásokra, hajrá!

Használjátok ki jól a szünet, a nyár utolsó hetét, napjait!

krefiti - 17:01

Ne feledjétek, minden hónapban nyereményesőcske, várjuk folyamatosan a munkákat!

Az aktuális nyerteseket jobb oldalt találjátok. Írunk mi is, de aki még nem vette fel a kapcsolatot velünk adatokért, tegye meg!

krefiti - 17:00

És már augusztus van, gyorsan telik a nyár. Hogy telik?

krefiti - 17:08

Aki most nem nyert, az se lankadjon, minden hónap első napján nyereményesőcske. Várjuk az új alkotásokat, szavazatokat!

Csak tagoknak

Legutóbbi hozzászólás

• Gondolataim tengerén...

09.11.2017 14:35
    #krefiti ez is az én versem :)

• Kelet

27.09.2017 21:57
    :lol: minden megvan benne amitol gyonyoruve valik. Profi